
#7 Uwolnij kreatywność w biznesie dzięki sztucznej inteligencji i automatyzacji | Jakub Masztalski
Opis odcinka
W najnowszym odcinku podcastu #BliskieSpotkaniazAI posłuchaj rozmowy z Jakubem Masztalskim, #soloprzedsiębiorca i ekspert w automatyzacji procesów biznesowych.
Porozmawiamy o tym, jak #automatyzacja i #AI mogą eliminować powtarzalne zadania, wspierać produktywność oraz pomagać polskim firmom w odblokowywaniu kreatywnego potencjału.
⭐️ Zobacz też:
- #6 Dominik Fidziukiewicz | #AI zmienia zasady gry - Produkcja gier z użyciem sztucznej inteligencji https://www.youtube.com/watch?v=bswCwbeUsWc
- #5 Jakub Mrugalski - zautomatyzuj zadania, zyskaj czas na kreatywność https://www.youtube.com/watch?v=gEhMWWaXfkQ
- #4 Mateusz Chrobok - jak obchodzić zabezpieczenia #AI i chronić aplikacje z sztuczną inteligencją https://www.youtube.com/watch?v=AWC6c-fOcFE
- #1 Grigorij Dudnik | Agenty AI - Klucz do automatyzacji programowania https://www.youtube.com/watch?v=tOPKf9XiVXo
- #3 Adam G. Dobrakowski | Data Science - uzyskaj przewagę w biznesie dzięki danym https://www.youtube.com/watch?v=cXd7PqzvxDs
Linki do kontaktu z Kubą oraz materiały omawiane w odcinku:
🔗 Kontakt:
👉 Strona: https://www.proautomator.pl
👉 LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/jakub-masztalski/
👉 Podcast:
🟢 Spotify: https://open.spotify.com/show/6Tg1TM0fYtuNB50AIPfY1w
🟣 Apple Podcasts: https://podcasts.apple.com/pl/podcast/automatyzacja-i-ai-w-biznesie/id1701315914
🔴 YouToube: https://www.youtube.com/playlist?list=PLpWagtTReCdlitVli4AXE7xlZdNTMXSZ1
👉 Szkolenie z AI dla handlowców: https://www.handlowcy.ai
📚 Materiały omawiane w odcinku:
👉 Make - Automation platform: https://www.make.com
👉 Airtable: https://www.airtable.com
👉 n8n: https://n8n.io
🔖 Polecane materiały:
👉 Społeczność Sales Angels: https://salesangels.pl
👉 Społeczność Eduweb: https://spolecznosc.eduweb.pl/
👉 Kurs Zautomatyzowani: https://www.zautomatyzowani.pl/
📖 Polecane książki:
👉 Co chce wiedzieć klient? - Marcus Sheridan: https://lubimyczytac.pl/ksiazka/4964528/co-chce-wiedziec-klient-jak-tworzyc-tresci-w-inbound-marketingu-i-sprzedazy-odpowiadajace-na